Facebook Pixel
l o a d i n g   p a g e

Retours

Heeft u problemen met uw game pc? Neem dan contact op met ons ondersteuningsteam. U kunt het team bereiken via de link 'Contact' op onze startpagina of via de live-chat functie.

 

Heeft u een softwareprobleem? Dan kunnen we dat in de meeste gevallen op afstand verhelpen via TeamViewer.

Wanneer we tot de conclusie komen dat het probleem met de hardware te maken heeft, zullen we u duidelijke instructies geven over de vervolgstappen.

 

Wanneer ons ondersteuningsteam vaststelt dat uw gaming computer niet goed meer werkt vanwege defecte hardware, kunnen we u verzoeken om uw systeem terug te sturen. Indien defect binnen 30 dagen na levering, nemen wij de verzendkosten voor onze rekening wanneer de hardware/software niet beschadigd is als gevolg van onjuiste handelingen uwerzijds en wanneer de garantie niet vervallen of ongeldig verklaard is.

 

Indien het laatste het geval is, brengen wij onderzoekskosten in rekening ad 35 euro. Daarna ontvangt u van ons een offerte voor de eventuele reparatiekosten. De reparatie wordt pas uitgevoerd na uw akkoord.

 

Indien u uw systeem ter reparatie aanbiedt, zorg er dan voor dat al uw belangrijke documenten geback-upt zijn. Het kan namelijk zo zijn dat wij uw schijf moeten vervangen of dat wij uw schijf opnieuw moeten installeren.

 

 

Neem Contact Op